Sākums Padomi Kā izturēties pret enerģētiskajiem vampīriem, kas izgāž pret tevi negatīvismu. Manas frizierītes viedais padoms

Kā izturēties pret enerģētiskajiem vampīriem, kas izgāž pret tevi negatīvismu. Manas frizierītes viedais padoms

- freetime.lv
495 Skatījumi

“Es jau ļoti ilgu laiku strādāju ar cilvēkiem,” savu stāstu iesāka mana friziere. Šajā laikā esmu satikusi ļoti dažādus cilvēkus. Katram ir savs raksturs un īpašības, bet kā klientus viņus var iedalīt divās kategorijās: pateicīgajos un nepateicīgajos.

Protams, tas ir nosacīti. Tagad es paskaidrošu, ko es ar to domāju.

 

Pēc tam friziere dalījās vienkāršā veidā, kas palīdz viņai katru dienu sazināties ar cilvēkiem, nereaģējot uz iespējamu negatīvismu, sūdzībām vai pretenzijām.

“Uzsākot darba gaitas, es ļoti noguru. Ir cilvēku kategorija, kurus var nodēvēt par enerģijas vampīriem. Šķiet, ka viņi vēlas “izspiest” no otra cilvēka visu enerģiju un morālos resursus.

Viņi izmanto vienkāršas metodes, bet tik ļoti sabojā noskaņojumu, ka atgriežoties mājās, jūties kā “izspiests citrons””.

“Visi man ir parādā” jebšu “apkalpo mani”

Ir cilvēku kategorija, kuri uzskata, ka visi apkārtējie viņiem ir parādā. Viņi deklarē savu piederību “augstākajām aprindām”, jau stāvot uz sliekšņa. Viņu teiktajā sajūtamas pretenzijas pret visiem. Pat parasto jautājumu par skaistumkopšanas līdzekļiem, viņi uzdod ar pretenzijām:

“Vai jums nav normālas matu maskas?”, “Vai jūs plānojat uzklāt šo krāsu uz maniem matiem vai kā?”. Ar tādiem nav jēgas strīdēties un pierādīt savu viedokli. Labāk atbildēt īsi – jā vai nē.

 

Ar dzīvi neapmierināti cilvēki

Šī ir otrā cilvēku kategorija, ar kuriem mana friziere neiesaistās diskusijās. Reizēm pie friziera atnāk vaimanātāji, kas sūdzas par savu dzīvi.

Iedod viņiem mazo pirkstiņu, viņi paņems visu roku. Viņiem pastāvīgi viss ir slikti; viņi dzīvē neko labu neredz. Es, godīgi sakot, nesaprotu, kāpēc man būtu jāuzklausa svešu cilvēku ģimenes problēmas.

Piemēram, stāsts par to, cik ļauni māsa izrīkojusies ar manu klienti. Es viņas pat nepazīstu – ne klientu, ne māsu. Es “nogriežu” šādas sarunas jau saknē.

Piemēram, aizeju uz pāris minūtēm vai kāda sirdi plosoša stāsta laikā sāku uzdot jautājumus par pakalpojumu. Otro reizi gandrīz neviens klients neuzdrošinās turpināt savu stāstu.

Tenkotāji

Ja klients sāk “izgāzt samazgas” uz citiem cilvēkiem, mana friziere pasaka ko negaidītu un sarunu beidz jau pašā sākumā. Ar šo cilvēku kategoriju mana meistarīte nekad neieslīgst sarunās, pat ja tie ir viņas pastāvīgie klienti.

Frizieres teiktais atvēra acis arī man. Tagad arī es izvairos no šādiem toksiskiem cilvēkiem un nekad ar viņiem nesazinos vai neieslīgstu plašākās sarunās.

Bet kā tu izturies pret vaimanātājiem un tenkotājiem? Būsim priecīgi, ja dalīsies savā pieredzē komentāros!

Saistītie raksti

Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Sapratu Vairāk Par sīkdatnēm

Par sīkdatnēm