Katrs cilvēks par sevi ir unikāls, bet mūsu sabiedrībai ir laiks atteikties no jebkādiem tur skaistuma standartiem. Un, protams, katrs no mums ir pelnījis cieņu par sevi. Diemžēl šī raksta varonei nācās saskarties ar nedzirdētu rupjību no pārdevēju puses un viņa nolēma dalīties ar sabiedrību savā stāstā.
Sieviete devās uz apģērbu veikalu, bet izpētot asortimentu, tā arī neatrada sev neko piemērotu. Tad viņa vērsās pie vienas no darbiniecēm ar lūgumu palīdzēt izvēlēties sev apģērbu.
Meitene paskatījās uz viņu ar novērtējošu skatienu un teica, ka viņi nepārdod tik lielu izmēru apģērbu. Viņa arī piedāvāja sievietei ieskatīties kaimiņu tirgū, kur ir “resno”, viņai līdzīgo cilvēku nodaļas. Sieviete pieklājīgi palūdza nerunāt ar viņu šādā veidā, bet pārdevēja atbildēja vēl rupjāk, sakot, ka veikalā nepārdod palagus, kuri būtu tieši laikā, un ja, viņai kaut kas nepatīk, tad var iet projām.
Sašutusi līdz sirds dziļumiem, sieviete palūdza pasaukt viņas priekšnieci, uz ko pārdevēja turpināja atbildēt ar apvainojumiem. Taču pēkšņi pie viņām pienāca veikala īpašnieks, kurš gadījās tuvumā. Viņš paziņoja pārdevējai, ka kliente ir viena no viņa labākajiem draugiem, un ka viņš dzirdēja visu sarunu.
Nepieklājīgo darbinieci pēc nepiedodamā incidenta uzreiz atlaida no darba.
Mēs uzskatām, ka pārdevēja ir pamatoti samaksājusi par tādu nepiedienīgu izturēšanos pret klientu. Vai Jūs piekrītat tādam īpašnieka lēmumam?