LABĀKIE AUGĻI SVARA SAMAZINĀŠANAI

LABĀKIE AUGĻI SVARA SAMAZINĀŠANAI

1. Nektarīni, persiki un plūmes
Persiki, plūmes un nektarīni nesen nodēvēti par augļiem, kas spēj novērst metaboliskā sindroma attīstību. Tie pozitīvi ietekmē daudzus faktorus, kas palielinās aptaukošanās attīstību, ieskaitot diabētu.
2. Greipfrūts
Jaunākie pētījumi parāda, ka greifrūts ir diezgan noderīgs notievēšanai. Zinātnieki apgalvo, ka pateicoties ķīmiskajiem savienojumiem un lielajam daudzumam C vitamīna, šis auglis var paātrināt tauku apstrādi organismā. Centieties iekļaut greipfrūtu savā ikdienas ēdienkartē.
3. Ķirši
Zinātnieki apgalvo, ka ķirši ir noderīgi svara samazināšanā. 12 nedēļu ilgs eksperiments ar žurkām parādīja, ka ķiršu iekļaušana to ikdienas ēdienkartē, palīdz samazināt tauku masas procentu. Tas pats attiecināms arī uz cilvēkiem.
4. Ogas
Ogas ir bagātas ar daudzām dabīgajām vielām, kas palīdz samazināt svari, bet dažas ogas pat palīdz aizkavēt tauku veidošanos! Tekasā tika veikts eksperiments ar pelēm: noteiktu laika periodu viņu ēdienkartē iekļāva trīs ogas dienā un tas sniedza pozitīvu efektu – tauku šūnu veidošanās ievērojami palēninājās.
5. Āboli „Pink Lady“
Āboli ir nozīmīgs šķiedrvielu avots, kas ātri rada sāta sajūtu. Tas palīdz uzturēt svaru normas robežās. Ābolu šķirnē „Pink Lady“ ir liels antioksidantu daudzums, tāpēc vislabāk ir ēst tieši to: tā var gan notievēt, gan uzņemt vitamīnus.
6. Arbūzs
Mediķi te atzīst arbūza pozitīvo ietekmi uz svara dinamiku, te atkal to noliedz. Daudzi ir pārliecināti, ka arbūzā ir pārāk liels cukura daudzums, bet Kentuki veiktie pētījumi parādīja, ka arbūzi uzlabo organisma lipīdo profilu un palēnina lipīdo tauku šūnu uzkrāšanos

loading...
2 Comments
Click on a tab to select how you'd like to leave your comment

Leave a reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

2017

Log in with your credentials

Forgot your details?