7 slaida ķermeņa noteikumi: aktīvi gatavojamies vasarai

7 slaida ķermeņa noteikumi: aktīvi gatavojamies vasarai

Saulains laiks aktīvi gatavo mūs siltumam un garderobes atjaunošanai. Pavasaris ir īstais laiks, lai gatavotu figūru īsiem šortiņiem un vieglām kleitām, un, pats galvenais, skaistiem, spilgtiem peldkostīmiem. Plānojat nodarboties ar fitnesu vai taisāties ievērot diētu? Pat tad nevajag uzrīkot badastreiku un līdz samaņas zudumam nomocīt sevi sporta zālē. Vēl ir pāris mēnešu laika, lai pakāpeniski iegūtu vēlamo formu. Piedāvājam jums pāris vienkāršu likumu veselīgai tievēšanai un formas uzturēšanai.

Pirmais likums. Ūdens līdzsvara ievērošana 

Visiem ir zināms likums – pieaugušam cilvēkam katru dienu jāizdzer ne mazāk kā 1,5-2 litri negāzēta ūdens. Tas ir svarīgi ne tikai no medicīniskā viedokļa, bet arī, lai uzturētu teicamu fizisko formu.

Bet atceraties dažus noteikumus: ūdeni drīkst dzert pusstundu pirms ēšanas un stundu pēc. Par derīgāku tiek uzskatīts istabas temperatūras ūdens. Bet, lai piedotu tam garšu, glāzei ūdens var pievienot citrona daiviņu. Pirms ēšanas izdzerta ūdens glāze samazina apetīti.

Neaizmirstat par ūdeni pirms un pēc treniņa. Iegaumējat vienu ļoti svarīgu lietu: lai tievētu bez kaitējuma nodarīšanas veselībai, vajag normalizēt ūdens-sāļu apmaiņu un regulāri veikt fiziskus vingrojumus.

Otrais likums. Pilnvērtīgs miegs 

Katru reizi, aizmiegot ilgi pēc pusnakts, atgādiniet sev, ka regulāra neizgulēšanās vājina imūnsistēmu un palēnina vielmaiņu. Un tas nozīmē, ka miegs, kas nav ilgāks par 6 stundām diennaktī, ir lielisks zemādas tauku veidošanās iemesls. Vai esat pamanījuši – jo vēlāk ejat gulēt, jo spēcīgāka jums ir izsalkuma sajūta. Tas ir izskaidrojams – tajā brīdī organisms sāk saņemt signālu par nepieciešamību papildināt enerģijas līmeni un automātiski palielināt hormonu grelīnu, kas iedarbojas uz apetīti. Tāpēc vienmēr, kad aizsēžamies līdz vēlai naktij, mums tik ļoti gribas ēst.

Atceramies – guļam 8 stundas. To prasa mūsu veselība un skaistums!

Trešais likums. Bagātīga ēdienkarte 

Cik gan bieži neredzam frāzi „Diēta, kas palīdzes 3 dienu laikā atbrīvoties no 10 kg”! Daudzi šiem ēšanas principiem notic un savam kuņģim uzrīko pamatīgu pārbaudījumu. Beigu beigās nākas cīnīties ar nervu sistēmas traucējumiem, problēmām ar kuņģi, jā un arī kilogrami īsā laikā atgriežas dubultā. Kur kļūda? Kļūda ir tajā, ka veselīga diēta paredz pareizu pieeju ēšanai un dzīvesveidam. Neuztraucieties, ja pēc 3 dienām vai nedēļas nemanīsiet nekādu rezultātu. Pēc mēneša, jūs ne tikai jutīsieties enerģiskāka un slaidāka, bet arī izjutīsiet komfortu pa visu ķermeni.

Olbaltumvielas, tauki un ogļhidrāti – tas viss mums ikdienas ēdienkartē ir nepieciešams. Bet būtiski ir ēšanas laikā ievērot visu mikroelementu līdzsvaru. Ogļhidrāti ir vissvarīgākie jūsu organisma apgādātāji ar enerģiju.

Ēdiens, kas bagāts ar olbaltumvielām, ir nepieciešams mūsu organismam. Ne velti par pašu efektīvāko diētu tiek uzskatīta tieši olbaltumvielu diēta.

Aizmirstat mītu par to, ka visi tauki ir kaitīgi un bīstami. Daži no tiem tomēr dara mūs skaistākas un veselākas. Pie tādiem veselīgajiem taukiem pieder visa omega-3 saime, kuru mūsu organisms pats izstrādāt nevar.

Vidēju diennaktī mums nepieciešams: no 50-100 gramiem olbaltumvielu, aptuveni 300 grami ogļhidrātu un 52 grami tauku.

Ceturtais likums. Nestaigājam izsalkušas 

Slaidas modeles uz žurnālu vākiem mudina mūs tikt vaļā no liekajiem kilogramiem. Bet daudzi pieļauj lielu un kaitīgu kļūdu – pasludina badošanos. Starp mūžam tievējošajām sievietēm pastāv viedoklis: ja esi stipri izsalkusi, tad esi uz pareizā ceļa, jo tikai tā iespējams nokļūt pie slaida ķermeņa. Nē, nē un vēlreiz nē!

Vienreiz un uz visiem laikiem atcerieties – nedrīkst novest savu organismu līdz spēcīgai bada sajūtai. Pirmkārt, kādā brīdī jūs norausieties un no pārēšanās tad neizbēgt. Otrkārt, jūs ņirgājaties par savu organismu un darāt tam pāri.

Pacenšaties ikdienas ēdienkarti sadalīt 5-6 ēdienreizēs: brokasties, uzkoda, pusdienas, uzkoda, vakariņas. Pirms gulētiešanas var izdzert glāzi kefīra, lai nevajadzētu iet gulēt ar bada sajūtu.

Piektais likums Obligāts darbs ar ķermeni 

Pareizs ēdiens, veselīgs miegs un daudz ūdens – tā ir tikai daļa no noteikumiem ceļā uz slaidu un tvirtu augumu. Parunāsim par sportu?

Protams, ka visiem vienu universālu fiziskās slodzes veidu noteikt nevar. Tāpēc obligāti ir jāatrod tas, kas piemērots tieši jums. Fiziskajai slodzei ir jākļūst par neatņemamu jūsu dzīves sastāvdaļu. Vai tā būtu skriešana no rītiem, braukšana ar riteni, skrituļslidas, joga, baseins, spēka vingrinājumi trenažieru zālē vai arī vingrošana mājās pēc video. Pamēģināt savā dienas kārtībā ieviest jaunu ieradumu – 3-4 reizes nedēļā atrast laiku fiziskajai slodzei. Pagrieziet mūziku skaļāk un – aiziet,  līdz ideālai figūrai! Bet neaizmirstat par iesildīšanos pirms pamata vingrojumu veikšanas un stiepšanos pēc tam.

Sestais likums. Panākumu dienasgrāmata 

Negaidāt, ka visi apkārtējie tūlīt pat sāks jūs slavēt un sekos jūsu piemēram. Cenšaties sakoncentrēties uz to, ka jūs to darāt sevis dēļ. Un, lai sekotu līdzi saviem panākumiem un par to priecāties, iekārtojat nelielu dienasgrāmatu. Varat pat to ņemt līdzi (ja tas ir kompakts un to var ielikt somiņā), lai bez pamata sasniegumiem rakstītu par to, kur šodien skrējāt, ko garšīgu ēdāt pusdienās, ar kādām skaistām lietām sevi iepriecinājāt izpārdošanā.

Septītais likums. Lielisks noskaņojums 

Neaizmirstam par noskaņojumu. Uzsmaidiet savam atspulgam spogulī, paslavējiet sevi par katru, pat mazu sasniegumu. Lutiniet sevi ar patīkamiem sīkumiem un iepirkšanos, satiekaties ar draudzenēm un ejat uz randiņiem. Bet pats galvenais – nopērkat spilgtu, skaistu sporta tērpu, lai pat intensīvu treniņu laikā justos lieliski.

loading...

1 Comment
Click on a tab to select how you'd like to leave your comment

Leave a reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

2017

Log in with your credentials

Forgot your details?