10 fakti par ēdienu, kas jūs šausminās

10 fakti par ēdienu, kas jūs šausminās

Ja uzskatāt sevi par gardēdi vai jums vienkārši patīk garšīgi ēdieni no dažādām pasaules tautām, tad zemāk minētie fakti par ēdienu var būt jums īsts atklājums.

  1. Japānā suši pagatavošanā visbiežāk izmanto zivi, ko sauc par zilo tunzivi. Bet šī zivs spēj ne tikai sniegt gandarījumu, bet arī izraisīt sirdslēkmi vai citas sirds muskuļa slimības. Un viss tāpēc, ka tā gaļa satur ļoti bīstamu savienojumu – merkūriju, kas daudzreiz palielina sirds slimību risku, ja lietots lielā daudzumā.
  2. Lai izmēģinātu visas pasaulē zināmās ābolu šķirnes (7,5 tūkstoši šķirņu), jūs iztērēsiet 20 gadus no savas dzīves. Pie nosacījuma, ka dienā apēdīsiet vienu ābolu.
  3. Vai jūs zināt, ka smēķētājiem labāk atturēties no beta-karotīna lietošanas? Lieta tāda, ka tabakas dūmi reaģē uz šo noderīgo vitamīnu un pārvērš to kancerogēnā.
  4. Nesen veiktie pētījumi parādīja, ka vairāk kā 90% visu augļu satur lielu daudzumu pesticīdu pat pēc termoapstrādes. Tas vispirms attiecas uz persikiem un āboliem.
  5. Parasts banāns var pievilināt odus, tāpēc iesakām jums pirms pārgājiena uz upi vai mežu neēst daudz banānu.
  6. Mūsdienās vista satur aptuveni 200 reize vairāk tauku un par 30% mazāk proteīnu nekā 40 gadus atpakaļ. Notikušas lielas pārmaiņas, jo putnu fermās tiek izmantota ne naturāla barība.
  7. Par konservu bundžas un dažu plastmasas pudeļu iekšējo segumu tiek izmantoti sveķi ar bisfenolu A. Šāds elements var izraisīt problēmas cilvēka reproduktīvajā sistēmā, līdz pat neauglībai.
  8. Ja uz diētiska produkta pamanījāt uzrakstu, ka tas satur maz taukus, tad iespējams, ka jūs grib apmānīt. Jo tas nenozīmē, ka produktā ir maz kaloriju, jo dabīgos taukus vienmēr var aizstāt ar kaitīgo ķīmiju, kas pilnībā imitē ēdiena garšas kvalitāti.
  9. Jūs noteikti esat pamanījusi, ka gandrīz visi bērnu saldumi ir košā krāsā. Tieši tādi spilgi saldumi bieži vien sastāv no vielām, kas izraisa hiperaktivitāti un uzbudināmību mūsu bērnos. Pie tam, no tiem pilnībā atteikties nav iespējams.
  10. Lai atbrīvotos no visām kalorijām, kas uzņemtas pēc bistro apmeklēšanas un fast food lietošanas, vajag skriet 8 stundas, tāpēc dietologi iesaka šādas iestādes apmeklēt ne biežāk kā 1 reizi mēnesī.

0 Comments
Click on a tab to select how you'd like to leave your comment

Leave a reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

*

2017

Log in with your credentials

Forgot your details?